Dodatek mieszkaniowy
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (formularz wniosku znajduje się na stronie BIP Pszczyna)
2. Deklaracja o wysokości dochodów gospodarstwa domowego
3. Rachunek z tytułu dostarczenia energii za ostatni okres rozliczeniowy
4. Dokument potwierdzający wysokość dochodów brutto w szczególności:
- zaświadczenie o dochodach z zakładu pracy
- dokument potwierdzający wysokość wypłacanych alimentów
- trzy ostatnie odcinki renty (emerytury) lub zaświadczenie z ZUS – dot. osób pobierających świadczenia emerytalno-rentowe,
- zaświadczenie określające wysokość wypłacanych świadczeń rodzinnych
- zaświadczenie określające wysokość wypłacanego stypendium (socjalnego, naukowego) lub o nie pobieraniu stypendium
- zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy w przypadku osób bezrobotnych
- zwrot podatku z Urzędu Skarbowego
- rozliczenia zużycia wody oraz kosztów centralnego ogrzewania
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pszczynie ul. Rynek 2, w Referacie Lokalowym - pokój nr 114, I piętro
TERMINY I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Dodatek mieszkaniowy przyznaje się na wniosek osoby uprawnionej do dodatku mieszkaniowego, w drodze decyzji administracyjnej.
Decyzja w sprawie dodatku mieszkaniowego powinna być wydana w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku.