System e-kartoteka
Pierwszy portal internetowy dla mieszkańców w Polsce.
Wszechstronne narzędzie ułatwiające dwustronną komunikację zarządcy z mieszkańcami.
Szybka i wygodna komunikacja z klientami
Informacje są dostępne dla mieszkańców 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu - nie tylko w godzinach pracy Zarządcy.
Wysoki poziom bezpieczeństwa danych
e-kartoteka łączy wygodę i rozwiązania oparte o działanie w chmurze z ochroną danych osobowych na najwyższym poziomie.
Jak założyć konto?
1. Skontaktuj się z Zarządcą w celu uzyskania loginu i hasła dostępowego.
2. Wejdź na stronę www.e-kartoteka.pl i zaloguj się do portalu używając loginu i hasła podanego przez Zarządcę.
3. Ustaw własne hasło dostępowe, podaj adres e-mail potrzebny do otrzymywania powiadomień z portalu, a także resetowania haseł oraz ustaw powiadomienia dla poszczególnych elementów prezentowanych w e-kartotece. W tym celu
a) wybierz w prawym górnym rogu "Konfiguracja"
b) następnie klijnij "Zmień hasło" - podaj obecne, nowe oraz potwierdź nowo wprowadzone hasło - na koniec kliknij "Zapisz"
c) chcąc podać adres mailowy wybierz "Edytuj" (Dane podstawowe), następnie wpisz swój adres e-mail i kliknij "Zapisz",
d) zdefiniuj powiadomienia jak chcesz otrzymywać na wcześniej podany adres e-mail - w tym celu kliknij "Edytuj" (Powiadomienia).
4. Odzyskiwanie hasła (w przypadku samodzielnej zmiany oraz podania adresu e-mail).
a) Wejdź na stronę www.e-kartoteka.pl, a następnie wybierz "Nie pamiętam hasła". Podaj wcześniej zdefiniowany adres e-mail lub login otrzymany od Zarządcy, a następnie kliknij "Wyślij" (Jeśli, podany adres e-mail został przypisany do kilku kont, dodaj także login dla którego chcesz odzyskać hasło).
UWAGA!. Jeżeli użytkownik nie zmieniał hasła, a także nie podał adresu e-mail - w celu odzyskania hasła - powinien skontaktować się z Zarządcą.
b) Sprawdź skrzynkę odbiorczą, kliknij w link do zmiany hasła. Otwarta strona umożliwi podanie oraz powtórzenie nowego hasła dostępowego, aby zakończyć proces zmiany hasła kliknij "Zmień hasło".